Alla dessa jävla lingon!

Är änna aningen ur balans. Inget är sådär riktigt kittlande upplyftande, så som vardagssaker är ibland. Ovanligt vackra och vansinnigt roliga. Men nu, inget.
I stället är allt bara aningen fulare och känsligare än vanligt.
I dag har jag hunnit gråta två gånger. Än.
En gång när Claes Malmberg kom med en cykel till Lotta i femårspresent.
Och en gång när samme man kom tutandes till sina ungar å frugan, på landet.

Claes Malmberg får mig att gråta.
Två gånger.
Samma dag.

Måtte det bero på alla dessa jävla lingon och måtte det snart vara över.




Kommentarer
Postat av: Sofia

Jag ÄLSKAR Claes Malmberg! ♥ När jag blir stor ska jag vara gift med en pappa som Lottas, lätt alltså.. Och den där när ungarna springer runt runt i huset på kvällen och han sitter och spelar piano.. Jag dör lite varje gång :)

2012-04-27 @ 11:29:24
URL: http://fiaelise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0