Nä det va det jävligaste!

Att gå upp kl 06.000 är lika med döden för mig. Sov gräsligt dåligt i natt för jag va rädd att försova mig.
Själva gåupp´et gick bra, inga pix. Men guuuud så segt att cykla med sovande ben. Å guuuud så mycket is det va på sadeln. Å guud så Pyrets regnbyxor läckte in.
Utbildningen va helt okej, lite teori, lite praktik, lite skvaller.
Stannade på Ritz på hemvägen för lite bröd och fika. Det tog typ 3 minuter och när jag kom ut så hade helveteshimlen öppnat sig och det haglade á la Allan.
Vad göra? Trampa!!!
Såg ut som en dränkt katt som råkat i luven på ett piggsvin.
Ajajaj va ont det gjorde!!

Nu sitter jag ihopkurad under en filt och försöker hålla mig vaken, spärrar jag upp ögonen lite, lite till så ramlar dom ur, och slappnar jag av så somnar jag bumms!
Svår balansgång det där.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0