Tar sin svans och går

Blev väldigt ledsen och nere i natt, ibland kommer det bara över en. Allt man springer ifrån kommer i kapp när man minst anar det. Och då är det kämpigt.
Tänkte varva ner med varm choklad och en macka innan jag lägger mig, och nyhetsmorgon såklart. Och där, på tv, satt en man, eller kille, vet inte vad för det gick inte att se, jag bara anade att han var ung för mössan antydde det. Han var bränskadad, så illa. Smält hud i hela ansiktet. Två springor till ögon.

Nu skämms jag. Jag vet att mina problem kan vara stora för mig och dina problem kan vara stora för dig. Men det är ändå inte fel att få perspektiv på saker och ting.
Så nu tar jag min svans och hakar fast den mellan knäna och går och lägger mig.
Jag mår nog egentligen förjävla bra.


Kommentarer
Postat av: Sofia



Men lite ledsen får man vara ibland.

2012-04-12 @ 09:00:18
URL: http://fiaelise.blogg.se/
Postat av: Lina

Jag vet hur du menar, ibland klagar man så man blir alldeles trött på sig själv och så kommer man på att klagomålen egentligen inte är så stora. Men vi är svenskar, vi har klagandet i blodet ;) KRAM

2012-04-14 @ 20:30:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0