Vi rullar å rullar å rullar å rulllllar

åsså rullar vi på kuttingen igen hej hej!
Så, då va den tvångstanken utsläppt. Aaaah.

Efter ett onödigt, barnsligt och felprioriterat gräl som tagit upp hela den här underbara eftermiddagen så har jag nu bänkat mig i soffan med Olle.
Underbara Olle.
Det kuckelimuckas och slafsas åt alla håll och jag asgarvar som alltid!
Han är cool, Olle.
Och den däringa Malin borde få ett pris av nåt slag för att hon kan hålla sig från att skratta folk rakt upp i ansiktet när de mojsar som värst.
(och ja, jag kan de vanliga orden men tycker det är mäkta onödigt att printa ner dom på bloggen. Ni vet ju ändå vad jag menar. Right? Och, nej, jag är inte pryd nånstans, jag bara låtsas ibland för att verka svår).

Jo men Olle, trotts att det är så absurt och jätteroligt så finns det få män som får mig på kuckelimuckhumör såsom Olle får!
Sådär obesvärad och naturlig.

Förretsen...
Vet ni var det vanliga svenssonsexet tog vägen? Har ni sett det nånstans?
Jag letar överallt men nää, puts väck.
Nu ska folk hålla på med de mest avancerade sakerna.
Inget fel på en lyxkryssning alltså. Men allvarligt, bolibompasex är ta mig fan bättre. Inte för att jag juckat på en kryssning, men ändå.
Kan man inte bara göra det á la missonärstyle under täcket en regning tisdag?
Måste det va uppstyrt? Avancerat? Planerat? Snyggt?
Spejsat sex i all ära, men är det så spejsat om det alltid ska va spejsat?

Nä, länge leve spontansexet!


Kommentarer
Postat av: Lina

Haha! Jag har bara sett ett par avsnitt av Olle i hela mitt liv men jag gillar den ultimata snuskgubben som inte kan uttrycka sig snuskigt. Sen tror jag att det är så att när man hittar en man älskar så blir det där tisdagsmyset under täcket bättre än alla spejsade vinklar som singlar fantiserar om? Kanske är det så...

2012-04-14 @ 20:38:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0