Onsdagsfunderinger

Rammade in ordet "SEJD" för 237 poäng på WF och blev genast på bra humör. Jag vet, mobil spel, jag? Men utanför förnstret flyger tre små rosa grisar och det ser helvetes kallt ut. Alltså ursäktad.

Sitter i vardagsrummet och föreställer mig hur det vore om jag drog soffan ditåt, hittade en gammal risig byrå, flängde mig iväg efter den där fåtöljen, åkte tillbaka till Borås och gjorde Mariellas interiör, ringde com hem och fråga hur fan man kan se på tv på andra väggen utan en sladd på diagonalen genom hela rummet. Ja, sånt funderar jag på idag. Och vad ska man ha för möbel i hallen så att man kan köpa sig en fin hattlåda (hattask?, hattbox?, va heter det??) ?

Jo, sen ska jag dricka kokosvatten, det ska tydligen va återfuktande á la Allan, och det kan ju torrbollen Jag behöva.

Höll ju på att glömma! Har ju stora bekymmer med mina inte-ännu-införskaffade julgardinger! Hissgardin, eller längder (alltså vanliga, inga svordoms panelgardiner kommer innanför min dörr -va så säkra). Julpyssel också, måste till hobbyaffär´n och köpa siffror, hjärtan, färg och små söta rosetter.

En latte på allt detta funderande så blir det nog bra, och en löning, gärna två.

Och större vader så jag kan få mina chinos att hänga på plats.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0